Back in Australië - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu Back in Australië - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu

Back in Australië

Door: Nicole Visschers

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Mei 2015 | Australië, Arrawarra

Wat vliegen de weken voorbij. En wat mis ik de groep van Nieuw Zeeland. Heb het daar zo naar m'n zin gehad. Up on my own again. Hihi.

De week begon rustig met een veelste lange rit van Wellington terug naar Auckland. 11 uur en 45 minuten verder, kwam ik dan na wat stops, waar je verplicht uit moest stappen, echt super irritant aan in Auckland. Gelukkig kende ik Auckland al een beetje en hoefde ik niet lang te zoeken naar m'n Nomads hostel. Even wat boodschappen gedaan, had namelijk nog niet gegeten. Verder niet veel gedaan die avond. Zat met 15 andere backpackers op een kamer, tja is nou eenmaal goedkoper. Ik was wel blij dat ik in Wellington WiFi voor een week had gekocht, dus internet en jaja m'n Netflix werkte. Even een filmpje kijken als je moe bent is toch wel fijn.
Dinsdag waren mijn plannen om na het uitchecken de stad in te gaan en lekker rond te struinen. Helaas het regende echt kei en kei hard. Dan maar nog een dagje binnen en films kijken in de lounge. Je moet wat hè. Hahaha. Rond 15.30 uur kon ik dan uiteindelijk de bus naar de luchthaven pakken. Paar uur vliegen en we waren weer terug in het mooie Australië, Brisbane. Inchecken voor 3 nachten en dan neerploffen op m'n bed. Wat een lange dagen zijn dit toch, waar je eigenlijk helemaal niets in doet. Hihi.
Toch nog even een kleine planning gemaakt hoe en wanneer ik m'n activiteiten allemaal ga doen. Ik had al besloten om een weekje eerder naar huis te gaan, heb ik nog lekker anderhalve week om bij te komen van m'n geweldige reis tot nu toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 09 April 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7071

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 26 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: