Hopelijk is dit wel het hele verhaal van week 4... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu Hopelijk is dit wel het hele verhaal van week 4... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu

Hopelijk is dit wel het hele verhaal van week 4...

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Mei 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Week 4 alweer. Nieuw Zeeland
Hier ben ik alweer met m'n 4e blog. Jeetje wat gaat de tijd snel zeg. Jullie hadden allemaal gelijk, neem m'n woorden terug. Hihi.
Ik moet zeggen ik ben echt blij dat ik Nieuw Zeeland in mijn planning naar voren geschoven heb. We hebben echt zo'n mazzel met het weer.

Helaas moesten we Punakaiki en onze super gave lodge in de jungle alweer verlaten. Na een kort ritje gingen we met de groep een flinke hike doen in het regenwoud. Was echt weer een tocht waar je helemaal verliefd wordt op de mooie natuur en omgeving hier. Er zitten weer een paar mooie foto's bij. Ik moet wel zeggen dat het een pittige en een lange hike was met soms hele steile stukken. Dat vonden m'n longen niet altijd even leuk, maar gewoon doorgaan was mijn motto.
Na de hike gingen we naar het mooie plaatsje Franz Josef. Leuk klein plaatsje waar zich de gletsjer bevindt, jaja sneeuw gezien op de toppen van de bergen. Kreeg er helemaal een wintersport gevoel bij.

  • 16 Mei 2015 - 15:30

    Brenda:

    He Nicole,

    Super leuk om je reisverslagen te lezen!! Je maakt echt veel mee zo! Veel plezier! xjes Brenda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 09 April 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 7076

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 26 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: