Wat een geweldige reis. Wat heb ik genoten!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu Wat een geweldige reis. Wat heb ik genoten!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Visschers - WaarBenJij.nu

Wat een geweldige reis. Wat heb ik genoten!!!

Door: Nicole Visschers

Blijf op de hoogte en volg Nicole

17 Juni 2015 | Australië, Sydney

Na 9,5 week genoten te hebben van de geweldige reis die ik heb gemaakt, is hier dan mijn laatste reisverslag. M'n vlucht terug is waarschijnlijk toch niet zo boeiend en interessant. Hahaha. Succes met lezen. Hahaha.

Maandag 8 juni kwam ik dan eindelijk aan in Airlie beach. Ik moet zeggen ik zag erg tegen de 16 uur durende busreis op, maar het viel allemaal wel mee. Je raakt eraan gewend hè. Aangezien hier geen busje van m'n hostel stond te wachten gingen ik te voet zoeken naar m'n hostel. 1 ding wat ik deze reis zeker geleerd heb is dat ik de volgende keer maar de helft aan bagage meeneem. Volgens mij heb ik een deja vu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 09 April 2015
Verslag gelezen: 1440
Totaal aantal bezoekers 7084

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 26 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: